بریانی لور
Well-known member
جھوٹے اشتہارات سے بچنے کا کوئی راستہ نہیں ہے، مگر وہ لوگ کہتے ہیں کہ اب یہ سب ہوشیاری اور تحقیق کی قدر سے بھرپور ہو چکا ہے۔ ایک نئے مسئلے کو سامنے لایا گیا ہے جو ملازمت تلاش کرنے والوں کے لیے نئے نقصان کا باعث بن رہا ہے، اور اسے جبلی جابز کہتے ہیں۔
امریکا میں جو لاکھوں افراد جاری ہیں ان میں سے ایک چوتھائی نوکریوں کے اشتہارات پوری طرح جھوٹے ہیں، اس بات کو یقیناً نہیں ملتا کہ کسی کی ذاتی معلومات، رابطے کی تفصیلات یا اپنی تعلیمی قیمتیں ان اشتہاروں سے بچنے میں مدد فراہم کر سکیں گے۔
جھوٹے اشتہارات کی تعداد کے بارے میں تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ وہ تقریباً 22 فیصد جابز کے اشتہار ہیں، اور ایسے ہیں جن میں یقیناً نہیں آ سکتا کہ ان میں کوئی حتمی نتیجہ نہیں نکالے گا۔
ان اشتہاروں کی ایک تیز نتیجہ ہوتی ہے، جس سے وہ محض ذاتی معلومات اکٹھا کرنے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔
دبئی میں ملازمت حاصل کرنے والوں کو یہ بات واضح ہونی چاہیے کہ اگر کسی نوکری کا اشتہار بھی پہلے سے 45 دن سے زیادہ چل رہا ہو، تو اسے جھٹلا ماننا چاہیے۔
کمیپی کے تمام اشتہارات کو چیک کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر ایک ساتھ ساتھ ایک اور ایک جیسے شہر میں ایک جیسی ٹیپ لگتی رہتے ہیں تو اسے بھی یقیناً جھوٹا ماننا چاہیے۔
اس کے علاوہ اگر کسی نوکری کی شرائط کو زیادہ پرکشش لگتی ہے، اور ایسے مواقع کے بارے میں کمپنی سے کوئی جھلک نہیں پاتی تو اس پر احتیاط کرنا چاہیے۔
کسی بھی نوکری کی تفصیل کو غور سے دیکھنا ضروری ہوتا ہے، جس میں ٹیم کے بارے میں کچھ معلومات نہ ہونے یا اس پر زیادہ عمدگی ہونے کو یقیناً ایک جھوٹا اشتہار ثابت ہوتا ہے۔
اگر کسی نوکری میں سے پہلے اپنی ذاتی معلومات، تاریخ پیدائش، جنس اور تنخواہ کی توقعات لگائی جانیں تو یقیناً یہ واضح ہو کہ یہ ایک جھوٹا اشتہار ہے۔
جہاں تک ملازمت تلاش کرنے والے ایمپائیز کی سافٹ ویئر اور ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہیں، وہ اپنی معلومات کو آفیشل ویب سائٹ پر چیک کرنے اور پھیلانے میں کامیاب ہوتے ہیں تاکہ ملازمت کی تصدیق ہو سکے۔
ماہرین کا مشورہ ہے کہ امیدوار اپنی پوری معلومات کو ایک نیٹ ورک میں رکھنے کے لیے تیز رفتار سے کام کرنا چاہیے، اس کے علاوہ وہ محنت اور احتیاط سے کام کرتے ہوئے اپنی جگہ اپنے سامعین کی مدد کرتے ہوئے اپنی مواقع کو یقینی بنانے میں کامیاب رہیں۔
امریکا میں جو لاکھوں افراد جاری ہیں ان میں سے ایک چوتھائی نوکریوں کے اشتہارات پوری طرح جھوٹے ہیں، اس بات کو یقیناً نہیں ملتا کہ کسی کی ذاتی معلومات، رابطے کی تفصیلات یا اپنی تعلیمی قیمتیں ان اشتہاروں سے بچنے میں مدد فراہم کر سکیں گے۔
جھوٹے اشتہارات کی تعداد کے بارے میں تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ وہ تقریباً 22 فیصد جابز کے اشتہار ہیں، اور ایسے ہیں جن میں یقیناً نہیں آ سکتا کہ ان میں کوئی حتمی نتیجہ نہیں نکالے گا۔
ان اشتہاروں کی ایک تیز نتیجہ ہوتی ہے، جس سے وہ محض ذاتی معلومات اکٹھا کرنے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔
دبئی میں ملازمت حاصل کرنے والوں کو یہ بات واضح ہونی چاہیے کہ اگر کسی نوکری کا اشتہار بھی پہلے سے 45 دن سے زیادہ چل رہا ہو، تو اسے جھٹلا ماننا چاہیے۔
کمیپی کے تمام اشتہارات کو چیک کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر ایک ساتھ ساتھ ایک اور ایک جیسے شہر میں ایک جیسی ٹیپ لگتی رہتے ہیں تو اسے بھی یقیناً جھوٹا ماننا چاہیے۔
اس کے علاوہ اگر کسی نوکری کی شرائط کو زیادہ پرکشش لگتی ہے، اور ایسے مواقع کے بارے میں کمپنی سے کوئی جھلک نہیں پاتی تو اس پر احتیاط کرنا چاہیے۔
کسی بھی نوکری کی تفصیل کو غور سے دیکھنا ضروری ہوتا ہے، جس میں ٹیم کے بارے میں کچھ معلومات نہ ہونے یا اس پر زیادہ عمدگی ہونے کو یقیناً ایک جھوٹا اشتہار ثابت ہوتا ہے۔
اگر کسی نوکری میں سے پہلے اپنی ذاتی معلومات، تاریخ پیدائش، جنس اور تنخواہ کی توقعات لگائی جانیں تو یقیناً یہ واضح ہو کہ یہ ایک جھوٹا اشتہار ہے۔
جہاں تک ملازمت تلاش کرنے والے ایمپائیز کی سافٹ ویئر اور ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہیں، وہ اپنی معلومات کو آفیشل ویب سائٹ پر چیک کرنے اور پھیلانے میں کامیاب ہوتے ہیں تاکہ ملازمت کی تصدیق ہو سکے۔
ماہرین کا مشورہ ہے کہ امیدوار اپنی پوری معلومات کو ایک نیٹ ورک میں رکھنے کے لیے تیز رفتار سے کام کرنا چاہیے، اس کے علاوہ وہ محنت اور احتیاط سے کام کرتے ہوئے اپنی جگہ اپنے سامعین کی مدد کرتے ہوئے اپنی مواقع کو یقینی بنانے میں کامیاب رہیں۔