ایکس پر لگائے جانے والے جرمنہ کیوں 12 کروڑ یورو تک پہنچ گئے ؟
سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس نے اپنے بلیو بیجز کے ڈیزائن کے ذریعے صارفین کو دھوکہ دیا، جس پر یورپی کمیشن نے سخت موقف لے لیا ہے۔ اس حوالے سے کمشنرز نے بتایا کہ ایکس نے اپنے مشتہرین کی واضح فہرست فراہم کرنے میں ناکام رہی، جس سے دھوکہ دہی، جعلی اشتہارات اور سیاسی مہمات کے دوران شفافیت کو یقینی بنانے کی کوشش نہیں کی گئی۔
بنیاد فریڈوم کے مطابق ایکس نے محققین کے سامنے دستیاب پبلک ڈیٹا پیش کرنے میں بھی ناکام رہی، جس کی وجہ سے یورپی کمیشن نے جرمانہ لگایا ہے۔
دیکھیئے، پھر یہ دیکھو کہ ایکس نے یہ مہم کس لیے شروع کی؟
عجیب جیسا اس سوشل میڈیا پلیٹ فارم کو 12 لاکھ یورو تک جرمنہ مل گئی ? چنکا وائرز بھی اسی طرح کی چال تھی، نہیں تو کسے نہیں دھوکہا ? ایکس نے اپنے مشتہرین کو چھپانے دیا تھا اور اب یہ 12 لاکھ یورو مل گئے ہیں تو کیا ہوا ؟
بھائی ابھائی کی بات اچھی ہے ، ایکس پر لگائے جانے والے جرمنہ کیوں تین فٹ پانچ تھیں ؟ آسا۔ ایک سوشل میڈیا بلیو بیجز کو دھوکہ دینا اور بعد میں جرمنہ لگاینا، یہ تو محنت ہے ، لیکن دھوکہ دینے کے بعد کے مرatore میں جرمنہ لگانا، یہ تو ایکس کی بہت ناکام پیٹ ہے۔
ایکس پر لگائے جانے والے جرمنہ کیوں 12 کروڑ یورو تک پہنچ گئے ؟ یہ پھر سے ایک دوسرا example hai jahan logon ko dikhaya jata hai ki jab aap public data dekhna shuru karte hain toh kya aapko lagaayegi ki yeh data sahi aur upyukt nahi hai?
اس کا matlab yeh hai ki agar hum apne mashhoor khiladiyon ko dikhana chahte hain to humein pahle se data check karna chahiye taaki hum dono parties ko sahi road par le jayein. Yeh sab ek bada lesson hai kyunki agar aap naa ho sakte hain apne mashhoor khiladiyon ki data ka haqiqi tathya banayaan toh kaise log yah ghabrayenge ki unki data sahi nahi hai?
یہ تو ایک اہم بات ہے، اس سوشل میڈیا پلیٹ فارم کو ان 12 کروڑ یورو لگائے جانے والے جرمنے کی وجہ نہیں تو وہ اپنے بلیو بیجز کے ڈیزائن میں کچھ تبدیلیاں کرنے پڑتے، بالکل سافٹی ڈیلنگ کرنے کی بات ہی نہیں!
اس بات پر زور دينا چاہئے کہ کس طرح انھوں نے اپنی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لئے کوشش کی؟ اور کیا انھوں نے سافٹی ڈیلنگ میں کچھ نئے منصوبے شروع کیے ہیں؟
اس بات کو منہ سے نہیں کہا جاسکتا ، ایکس پر لگائے جانے والے جرمنہ نے 12 کروڑ یورو تک پہنچ گئے ، اس لیے کہ اس کی واضح فہرست نہیں کی گئی تھی اور محققین کو ان سے بھی پرامش نہیں ہوا تھا۔
اس کے بعد آپ کو یہ سوچنا ہوتا ہے کہ ایکس کی پریشانگی کیا ہے؟ وہ لوگ 12 کروڑ یورو تک پہنچانے میں کامیاب ہوئے ہیں تو وہ ابھی بھی ایسے پرامش سے لاتھ گئے ہیں ، یہ بے شک نوجوانوں کا کھیل ہے۔
لوگ تھوڑی اچھی فہرست بناکے دیتے ہیں، پھر کھیل کھلتے ہیں اور ملازمت پانے جاتے ہیں ، یہ بھی ایک حقیقت ہے۔
اس کچھ تو واضح ہے، ایکس نے صارفین کو دھوکا دیا، اس میں کام کرنے والی کمپنی کو بھی بدنام کیا جائے گا۔ اس طرح سے یہ کہتا ہے کہ یہ پلیٹ فارم اچھا نہیں ہے، لیکن وہاں تک کہ انہوں نے اپنے مشتہرین کی فہرست فراہم نہیں کی تو یہ چلتا ہے!
ایسا لگتا ہے کہ وہ صرف بھرپور اشتہارات دیکھنا چاہتے تھے، حالانکہ ان کی اچھائی کا کوئی ثبوت نہیں ہوتا! پھر یہ بھی پریشان کن بات ہے کہ وہ محققین کو اپنے پبلک ڈیٹا پیش کرنے کی اجازت نہیں دی، اس لیے اور یہ کچھ نہیں ہو سکتا!
اس کا مطلب تو بہت ہی خطرنا ہے. دھوکہ دینا اور لگن لگانا آسان ہے، لیکن جرمنہ اس کا خلاصہ ہے. دیکھو، ایسے میڈیا پلیٹ فارم جیسے ایکس نے اپنی انصافیت کو سچائی سے پکڑنے کی کوئی تanga نہیں دی. اب تو چیلنج کرنا ضروری ہو گا کہ یہ ڈیٹا ایک بار درج ہونے پر یورپی کمیشن اور دوسرے محققین کی نظر میں کچھ مہمتی بھی ہو.
ایکس پر لگائے جانے والے جرمنہ کیوں 12 کروڑ یورو تک پہنچ گئے، یہ سچا سچا سوال ہے!
اس بلیو بیج کے ڈیزائن میں جو دھوکہ دیا گیا ہے وہ بہت زیادہ ہی خطرناک ہے۔ یورپی کمیشن نے اس کی ایک اچھی رپورٹ دی ہے جس میں پتہ چلتا ہے کہ اس میڈیا پلیٹ فارم پر دھوکہ دیا جانے والا فریم ورک کتنے لوگوں کو متاثر کرسکتا ہے۔
یہ بھی بات یقینی بنانے کے لیے اچھا ہے کہ ایکس اس کے مشتہرین کی واضح فہرست فراہم کرنے میں ناکام رہی، جس سے دھوکہ دہی اور جعلی اشتہارات ہو سکتی ہیں۔ اب تو یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ ایکس نے محققین کے سامنے دستیاب پبلک ڈیٹا پیش کرنے میں بھی ناکام رہی!
اس سارے معاملے کی دیکھبھال کرنا پوری یورپی یونین کو ہونا چاہیے اور اسے یقینی بنانا ہوگا کہ مستقبل میں ایسے حالات نہیں ہون گے۔
ایکس پر لگائے جانے والے جرمنہ میں یہ سوال ہے کہ وہ 12 کروڑ یورو تک پہنچ گئے، لیکن یہ سوال اس سے قبل ہی ایکس کی پلیٹ فارم کو دھوکہ دی چکا ہے۔ اس لئے کہ ایکس نے اپنی پلیٹ فارم کی ڈیزائن میں بھی دھوکہ دیا، اور اب وہ محتاج ہیں کہ جرمنہ کی کہانی کو پوری کرنے میں مدد ملے۔ یہ ایکس پر لگائے جانے والے جرمنہ کا سلسلہ نہیں، بلکہ ایکس کے مینو ریزم کی دھوکہ دی چکی ہے۔
مرہہ ایکس پر لگائے جانے والے جرمنہ کیوں 12 کروڑ یورو تک پہنچ گئے ؟ یہ تو ایکس کو دھوکے دے کر ملا بھی چاہیے ۔ اس نے سوشل میڈیا کے ڈیزائن میں بہت زیادہ استحکام بنایا ہوگا، جس کی وجہ سے لاکھوں لوگوں کو دھوکہ دیا اور انہیں جرمنہ کے حوالے سے بھی دھوکہ دیا ۔ اب انہیں یہ سچائی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے اور وہ کیسے نکلوں گے ؟
اس کا مطلب بھی ایک بات ہے، انہوں نے محققین سے بھی دھوکہ دیا ۔ پبلک ڈیٹا کو دستیاب نہ کرنا بھی ایکس کی بڑی گalt تھی۔ اب انہیں 12 کروڑ یورو کی فینس سے باہر ہونے پر مجبور کیا جا رہا ہے۔
میں سوچتا ہوں کہ ایکس کو ایسا کرنا پڈا تھا، انہیں سوشل میڈیا کی دہلیز سے باہر نکلنے کی ضرورت تھی اور وہ اس طرح ہی کیا ۔ اب انہوں نے اپنی ایک اور گalt لگا دی ہے۔
تو اس بات کو بھی نہیں سمجھا کیا ہوا، اور اب وہ 12 کروڑ یورو لگائی گئی ہیں… پہلے سے ایکس نے ایسا ہی کیا تھا، لیکن اب یہ اس پر بھی لگی ہوئی ہے… میرے خیال میں یہ صرف ایک دھوکہ ہو رہا ہے، لوگ کیسے محسوس کرنے گے کہ وہ کیا کی رہا ہے؟
یورپی کمیشن نے انہیں ایسا بنانے میں بھی مدد دی تھی، جیسا کہ اسے لگایا گیا ہوا… تو یہ کیا عجیب نہیں؟ میرے خیال میں وہ صرف ایسے لوگوں کو دھوکے میں پھنساتے ہیں جو اپنے پیارے ٹرول کو چاہتے ہیں…
برے دلوں کیا ہوتا ہے جب سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو دھوکہ دینے کی آسانی ہو جاتی ہے! ایکس پر لگائے جانے والی جرمنہ 12 کروڑ یورو تک پہنچ گئی، لیکن اس نے اس میں کس سے انصاف کی۔ پبلک ڈیٹا کیسے پیش کرنا مشکل ہے؟
جب بھی سوشل میڈیا پلیٹ فارمز نے اپنے مشتہرین کو دھوکہ دیا، تو یہ تو ان کی جانب سے کسی کی ذمہ داری نہیں رہتی۔ مگر ایسے کیسے بننا پڑتا ہے؟
اب یہ سوال پیدا ہوتا ہے کہ یورپی کمیشن کیسے ناکام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر دباؤ بھگتایا؟ جس نے انہیں جرمنہ لگایا، اس نے ہر کوئی تنگ آ کر دیکھا! #SoshalMediaProbs #DhookhiDe #ECStraightTalk