پاکستانی فضائی حدود کی بندش بھارتی ایئر لائن کو 4 ہزار کروڑ روپے کا نقصان

الو

Well-known member
پاکستان کی فضائی پابندی نے بھارت کی ایئر لائن، ایئر انڈیا کو ایک بڑا نقصان سنبھالتا ہوا ہے جس میں تقریباً 45 کروڈ ڈالر یا 40 ارب 27 کروډ بھارتی روپوں کا نقصان شامل ہے۔

یہ نقصان ایسے وقت سامنے آیا ہے جب بھارت اور چین کے درمیان براہ راست پروازیں تقریباً پانچ سال بعد حال ہی میں بحال ہوئی ہیں۔ پاکستان کی فضائی پابندی کے بعد ایئر انڈیا کو بڑھتے اخراجات کی وجہ سے معطل کروانے پڑ رہے ہیں جس کے باعث کئی طویل روٹس پر سفر کا دورانیہ تقریباً تین گھنٹے تک بڑھ گیا ہے۔

ایئر انڈیا نے بھارتی حکومت سے مالی सबسڈی کے علاوہ چین سے بات چیت کرکے سنکیانگ کی فضائی حدود کے استعمال کی اجازت حاصل کی ہے تاکہ یہ نقصان کم کیا جا سکے۔

فضائی پابندی کے بعد ایئر انڈیا کو ایندھن کی مد میں 29 فیصد اضافی اخراجات برداشت کرنے پڑ رہے ہیں جس سے کئی روٹس پر سفر کا دورانیہ بھی تقریباً تین گھنٹے تک اضافہ ہوگيا ہے۔
 
ایئر لائنز میں ایسے حالات بھی آنے پڑتے ہیں جب پاکستان کی فضائی پابندیاں سامنے آتی ہیں تو یہ بہت گموش ہوتا ہے کہ ان پابندیوں سے کون فائدہ اٹھاتا ہے؟ ایئر انڈیا کو تقریباً 45 کروڈ ڈالر کا نقصان ہوا ہے جو بھارت کی معیشت کے لیے کچھ نہ کچھ ہوگا اس سے پہلے بھی براہ راست پروازیں بحال ہونے پر پاکستان اور چین کے درمیان ایسا منظر سامنے آیا تھا جو اب بھی گموش ہوتا ہے۔

ایئر انڈیا نے چین سے بات چیت کی ہے اور اس کے بعد یہ کہا کہ وہ 27 کرود بھارتی روپوں میں ملاپ کروائیں گے تاکہ ایسا نقصان کم ہو سکے لیکن کیا اس تو کچھ نہیں ہوتا؟ ایئر انڈیا کو ایسے وقت بھی معطل کرنا پڑتا ہے جب وہ لاکھ ڈالر اخراجات ادا کرنے کے لیے بھارتی حکومت سے بات چیت نہیں کر سکتی تو یہ کیسے ممکن ہوگا کہ ایسا نقصان کم ہوا؟
 
اس نئے ایئر لائن ماحول میں ہمیں یہ بات بھی یाद رکھنی چاہیے کہ وہ سافٹوورس جو ہم اپنے ایئر لائن ادارے کو خریدتے ہیں ان کے لیے بھی مہंगائیں آ رہی ہیں . اس میں نہ صرف ایئر لائن اداروں کو معطل کرنا پڑتا ہے بلکہ یہ کہا جاتا ہے کہ وہ اچھی قیمتوں پر منسلک ہو سکیں گے .
 
عزیز اور مظلوم ایئر انڈیا کو کس قدر نقصان ہوا ہے اس بات کو نہیں سمجھ سکتا میں تین گھنٹے تک پرواز کی جاتی ہے اگر تو کچھ دن بھی میں ٹرین پر بیٹھ کر چلے جائے گی اور یہ بھی نہیں سوچ سکتا کہ وہاں سے ہوا کا سفر اس وقت لگتا ہے جس طرح میں گاڑی چلتی ہے اور ایک بار تھوڑی تنگ آ کر بیٹھ رہی ہوں تو بھی یہ کافی کم ہوگا

ایئر انڈیا کی کامیابی سے پھر جب وہ چین کے ساتھ بات چیت کرے گا تو یہ رائے بدل جائے گی نہیں؟ اور میں بھی انھیں ایک چارچیر کے نیچے سٹانڈ کیوں نہ کر دیتا

ایسا یہ دیکھنا مچھلی کی رات کے لئے تھا کہ اچھی ہوا پر کوئی پابندی تو بھی نہیں پڑتی
 
🚨 اورہی اس کے لئے ایئر انڈیا نے پچاس لاکھ روپے کی ٹکٹ کی کीमत پر دو دھائی تک اضافی ٹیکس چوگنا ہے! یہاں کون سے لوگ کہتے ہیں کہ اس کا نقصان 45 کرودالر اور 40 ارب روپوں میں ہے؟ یہ بھی کیا ایک ایسا ملک ہے جس سے وہ یقین رکھتے ہیں کہ دوسرا ملک اسے اپنی فضا میں مفت رہتا ہے! 🤯
 
یہ نقصان پاکستان کی فضائی پابندی کی وجہ سے ہونے والا بھارت کے لیے ایک بڑا problem hai 🤦‍♂️ وہیں یہ دیکھنا مشکل ہے کہ چینیس نے پاکستان سے بات چیت کی تو کیا فیصلہ کرلیں گے؟ اب بھی ان کو ایک بڑا نقصان ہو رہا ہے اور وہ چین سے بات چیت کرکے فائدہ لینے کی کوشش کررہے ہیں 🤑
 
یہ تو ایک بڑا نقصان ہوا ہے پیٹرولیم کی قلت نہیں ہے ہلچل میں بیٹھنے کو پینگ اور پرواز کے وقت بھی گھنٹوں تک ٹھیک سے ساکن ہونا ۔ چینی ایئر لائنز کو بھی تھوڑا نقصان ہوا ہوگا ۔ یہ تو پروازیں اور کاروبار کی جیت ہی کی دکھائی نہیں دے رہی ہیں
 
ਮیری بات یہ ہے کہ پاکستان کی فضائی پابندی نے ایئر انڈیا کو بھاری نقصان کا سامنا کرنا پڑا ہے، لیکن یہ بات بھی توھرہی کہ ان 45 کروڈ ڈالروں کی واریبٹ نہ صرف ایئر انڈیا کے نقصان کا مشاہدہ کر رہی ہے بلکہ بھارتی ایرلائنوں کو اس سے باھر بناتے ہوئے بھی دیکھ رہی ہے کہ یہ فضائی پابندی کی وجہ سے ان کا تعامل کم ہونے والا ہے اور یہ ان کو ایسے ساتھ دوچکڑ کا مہینہ کر رہی ہے جس سے ان کا معاشی ماحول بھی نقصان لے رہا ہو.
 
اس کیو۔ ایئر انڈیا کو نقصان لگنا واضح طور پر غلط ہیں، یہ بھی توپ بھری ہوئی موڑ اور پاکستان کی جب فوج کا کام نہیں تو ایک دوسرے کی موڑ لگنے کا ماحول کیا تھا۔ اب یہ کہا جا سکتا ہے کہ ایئر انڈیا کو اس نقصان کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے لیکن اس سے قبل بھی اُنہوں نے یہاں پر کسی فوجی تنازعہ یا موڑ نہیں لگایا تھا۔ اور اب لوگ یہ کہتے ہیں ایئر انڈیا کو نقصان پڑا تو یہ سب کی دھمکی ہے، اب کس کا علاج کرنا ہو گا؟
 
ایسا تو بتائیں لگتا ہے بھارت اور پاکستان کے درمیان ایئر لائنز کو قائم رکھنے میں ایسی چیلنجز کا سامنا کرنا پڑے گا جس سے کئی سال تک سفر کا دورانیہ لگنے والا ہوگا، ایسا تو توازن یقینی طور پر نہیں ہوگا۔
 
اس فضائی پابندی کا پاکستان پر لگاؤ بالکل غلط ہے! ہمیشہ یہ سوچتے رہے تھے کہ بھارت کے ساتھ بدسلوکی کی وجہ سے ہی پاکستان اور بھارت کے درمیان براہ راست پروازیں روکنی پڑتی ہیں، لیکن یہ بات بالکل True nahi hai!
ایئر انڈیا کی اس پریشانی نے ساتھ ساتھ چین کے ساتھ بھی تعلقات تباہ کر دیا ہے جس کا ایک دن تو آئے گا!

جب ایئر انڈیا کو 29 فیصد اضافی اخراجات برداشت کرنے پڑے تو اس نے بھی اچھا عمل ہی نہیں کیا! اگر اسے پابندی کے بعد چینی سے بات چیت کرکے ایسے حل تلاش کیے تو یہ نقصان کم کیا جا سکتا تھا!
 
یہ تو ایک سادہ حقیقت ہے کہ جب آپ کسی دوسرے ملک کی فضائی پابندی کا سامنا کر رہے ہوتو، اس کا معاشرہ ہی اچھی طرح سمجھتا ہو کہ وہ کیا چاہتے ہیں۔ پاکستان کی فضائی پابندی نے ایئر انڈیا کو کیا نقصان سنبھال دیا ہوتا، اگر وہ لوگ اپنی ایئر لائنز کو بھارت کے ساتھ معاف کر دیتے تو یہ سب نہیں ہوتا۔ اب اچھا ہے کہ ایئر انڈیا چین سے بات چیت کر رہے ہیں تاکہ وہ فضائی حدود کے استعمال پر اجازت مIGNیں تو، لیکن ایسا کرتے ہوئے یہ بھی لگتا ہے کہ انہوں نے پہلے سے ہی ایک واضح راز سمجھ لیا ہوتا ہے۔
 
یہ واضح ہے کہ بھارت کو اپنی ایئر لائنس کی سہولت میں کمیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے اور ان کمियوں کی وجہ سے وہ اپنے مسافروں کو بھی نقصان دہCondition میں پھنسایا جا رہا ہے ...فاضلین اس بات پر چینیچ کرنا چاہئیں کہ آپ کیا پکڑتے ہیں ؟ چائے پیتے پھرے؟
 
بھارتی ایئر لائنز کو 45 کروڈ ڈالر کی نقصان کا سامنا کرنا بہت میٹھی گلا lagayega 🤣. پاکستان کی فضائی پابندی نے انہیں ایک بڑا نقصان سنبھالتا ہوا ہے اور اب وہ چین سے بات چیت کر رہے ہیں تاکہ یہ نقصان کم کیا جا سکے. لیکن پھر بھی، یہ نقصان ان کی بیرونی ملکی سفر کو دیر بھی دے گا اور اب وہ قUA کے بعد سے تین گھنٹے تک سفر کیا کرتے ہیں! 😅.
 
چین اور پاکستان کے درمیان یہ پروازیں بھی بنائی جائگیں گی تو ایئر انڈیا کو ایسا نقصان کسے بھگتنا پڑے گا؟ 45 کرودالر کی نقصاندھنی بھارتی حکومت کو اس پر لینا چاہیے نہ کہ چین اور پاکستان کی طرف سے ایسا نقصان جاری رکھنا ڈرامائی ہونے والی تھی، اب تو ایئر انڈیا کو ایسا نقصان سنبھالتا ہوا تو وہ کیسے نکلے؟
 
بھارت اور پاکستان کی فضائی پابندی کے بعد ایئر انڈیا پر بھاری نقصان دہ اثرات ڈال رہے ہیں، نہ صرف ٹکٹ کی قیمتیں اچانک سے اضافہ کر رہی ہیں بلکہ سفر کا دورانیہ بھی تین گھنٹوں تک پھیلی جا رہی ہے، یہ ایک بڑا نقصان ہے جو پاکستان کو ان کی طاقت پر ہاتھ لگائے ہیں، لیکن ایسا کیا جاسکتا ہے؟
 
🤦‍♂️ یہ واقعہ ایک اور نمونہ ہے جس سے بتا دیتا ہے کہ فوجی طاقت کے ساتھ بڑبڑ کرنا کتنے بھی پریشانیوں کا باعث بن سکتا ہے। ایئر لائن کو جو نقصان اٹھانا پڑ رہا ہے وہ تو بہت بڑا ہے، لیکن یہ نقصان کیا حقیقی طور پر کم نہیں کرتا؟

یہ نقصان اس وقت سامنے آیا ہے جب بھارت اور چین کے درمیان براہ راست پروازیں بحال ہوئی ہیں، اور یہ بھی بتاتا ہے کہ پاکستان کی فضائی پابندی نے ایئر انڈیا کو بڑھتے اخراجات کا شکار کیا ہے۔

ماں وبا، اس صورتحال کو دیکھتے ہی یہ لگتا ہے کہ بھارتی حکومت کی جانب سے ایئر انڈیا کو کیے جانے والے مالی اخراجات سے کتنے اور نئے نقصانات پیدا ہو سکتے ہیں؟

ایک طرف وہ بھارتی حکومت جو ایئر انڈیا کو مالی सबسڈی دے رہی ہے، اور دوسری طرف وہ چین جس نے ایئر انڈیا سے بات چیت کی ہے اور وہ فضائی حدود کے استعمال کے لیے اجازت دی ہے... یہ سب ہمارے فائٹ ہو کی جھاڑیوں کو توجہ سے دیکھنا چاہتا ہے، لہٰذا کیا ایسے معاملات میں پابندی اور بات چیت کتنی موثر ثابت ہوتی ہیں؟
 
واپس
Top