بھارتی فضائیہ کے ’اڑتے تابوت‘30 سال میں کتنے طیارے تباہ ہوئے؟ جانیے

بھارتی فضائیہ کا تاریخ میں اڑنے والا ریکارڈ 30 سال میں کیسے بنا؟

30 سال کی مدت میں IAF کو 534 طیاروں پر گزر کر کئی حادثات کا سامنا کرنا پڑا، جس میں کم از کم 152 پائلٹس ہلاک ہوئے ہیں۔

ہندوستانی فضائیہ کے ہفتے وار حادثات کی تاریخ ہے، جس میں لڑاکا طیارے، ٹرینرز، ہیلی کاپٹر اور دیگر طیارے شامل ہیں۔ یہ حادثات انسانی جانوں اور اثاثوں کا بڑا نقصان دہ ہیں۔

ایسے حادثات کی تعداد گزشتہ 30 سال میں 534 ہجرت کر چکی ہے، جس میں سے 152 پائلٹ کے جان کو ختم کرنے والے حادثات شامل ہیں۔

MiG-21 میڈیا اور دفاعی تجزیہ کاروں نے ’اڑتے تابوت‘ کی اچھائی سے شہرت دی ہے، اس طہر کے حوالے سے یہ بات واضح ہے کہ MiG-21 سے زائد طیاروں پر گزر کر ہندوستانی فضائیہ نے ان کے حادثات کی تعداد بھی کم از کم پانچ سو سے زیادہ رکھی ہے۔

ہر ایک کے لئے یہ حادثات ناکافی ہیں، کیونکہ ان میں انسانی جانوں اور قیمتی اثاثوں کا بھی نقصان ہوتا ہے۔

یہ سارے حادثات IAF کے لیے ایک کامیاب ریکارڈ نہیں ہیں، بلکہ یہ ان سے زیادہ تباہ کن ہیں جو اس کی اقدامتوں کو نقصان دہ بنتے ہیں۔
 
میں سمجھتا ہوں کہ یہ حادثات کسی بھی ملک کے لیے گمراہ کن نہیں ہوتے، بلکہ ان کو حل کرنے کی کوشش کرتے رہنا چاہئے۔ ہندوستانی فضائیہ کی ایسے حادثات کے بعد تو اس پر توجہ دینی چاہیے اور ان کو حل کرنے کے لیے کامیاب ریکارں بنانے کی ضرورت ہے۔
 
یہ سبھی بہت مریض کن ہیں، ہم کیسے ایسے حادثات کی پیداوار میں کمی لائیں؟ 30 سال میں 534 ہیڈکیشنز، یہ سبھی کیا اچھا ہیں؟ انسانوں کی جانوں کو کیسے جائے سکنے دیا جائے؟ اور یہ بھی، کیسے ایسے طیارے بنائیں جو ایسے حادثات کا باعث بنتے ہیں؟ ہم کو یہ بات کو سمجھنی چاہئے کہ یہ حادثات ایک نئی پالیسی سے بنائے جا سکتے ہیں، جو انسانوں کی جانوں اور اثاثوں کو بچائے۔
 
میں سمجھتا ہوں کہ 30 سال میں IAF پر ان kadar کے حادثات آیا تو وہ ہوا، لیکن اگر یہ حادثات اس وقت سے شروع ہوئے جب ہندوستانی فضائیہ کو ٹھیک ٹرینرز نہ تھیں تو یہ حادثات کم ہوتے۔

میری Opinion According to Data:

IAF پر 30 سال میں 534 طیاروں پر گزر کر کئی حادثات ہوئے۔

ہر ایک طہر کی تعداد ہی نہیں، جیسا کہ MiG-21 سے زائد طیاروں پر گزر کر IAF کو بھی ان kadar کے حادثات ہوئے، اس لئے میں یہ بات کرتا ہوں کہ IAF کی پائلٹس کی تعداد کم نہیں رہی ہوگی، کیونکہ اگر ایسے حادثات زیادہ نہیں ہوئے تو وہ ہلاکتوں اور نقصاندہ اثاثوں میں بھی کم رہتے۔

دھماکہ کے بعد کئی دفعتوں میں IAF کی طہر پر غلطیاں ہوئی ہیں، اور اب اس کو ایسا لگتا ہے کہ ان غلطियوں کی وجہ سے زیادہ حادثات ہوا ہیں۔
 
میں تو اس کھلی حقیقت پر بہت غور کر رہا ہoon, IAF کی ایسے حادثات کیسے ہو سکتے ہیں؟ یہ حقیقت یہ ہے کہ ان میں انسانی جانوں اور اثاثوں کی بے حد نقصان دہ ہوتا ہے, جس سے میرا دلوں میں تکلیف ہوتی ہے 🤕

میں اس کھلے دل پر ماننا چاہوں گا کہ یہ حادثات IAF کی سرگرمیوں کو نقصان دہ بنتے ہیں, اور ان سے زیادہ تباہ کن اقدامات نہیں کیے جاسکتے ہیں، تو میرا یہ ماننا کہیں بھی غلط نہیں ہوگا 😔
 
😕 اس حادثات کی تعداد گزشتہ 30 سال میں بہت زیادہ ہے، یہ بتاتا ہے کہ ہندوستانی فضائیہ کو اپنے طیاروں پر انفرادیFocus نہیں کیا جا سکتا ہے ۔

یہ حادثات ایسے طارکوں کی تعداد پر بھی مشتمل ہیں جو ہندوستانی فضائیہ کے ہفتے وار حادثات کی تاریخ کا حصہ ہیں، جیسے لڑاکا طیارے اور ٹرینرز۔

میٹھا بیچ کرنا ضروری نہیں ہے کہ اس بات کو بھول دیا جائے کہ اس معاملے میں ایسے زیادہ حادثات ہوئے ہیں جو اس کی تاریخ میں ہی نہیں دیکھے گئے۔
 
اورے یہ حادثات کیسے ہو رہے ہیں؟ ہندوستانی فضائیہ نے ابھی بھی ایک ریکارڈ کیونکہ اڑنے والا ریکارڈ جو ان کے پاس ہے وہ صرف تاریخ میں اڑنا والا نہیں بلکہ اڑتے تابوت سے بھی ہیں۔
منے اس بات پر یقین کیا کہ اہمITYوں کو ایسا انعقاد کرنا چاہئے جو انسان کی جان کو safest بنایے اور ناں کسی ریکارڈ کو حاصل کرنے کو۔
 
MiG-21 بھی ایک کامیاب طارہ نہیں ہے، صرف یہی بات واضح ہے۔ ان 30 سالوں میں اس ہندوستانی فضائیہ کو 534 حادثات کا سامنا کرنا پڑا اور اس میں سے 152 پائلٹس ہلاک ہوئے ہیں، یہ کیا ایک کامیاب ریکارڈ ہے؟ ہر کھیل میں بھی کسی کی ناکامی یا موت کا کوئی ریکارڈ نہیں بنتا۔

میں نے اس بات کا تذکرہ نہیں کیاجو سے ان حادثات کے بھی منفرد اور مختلف وجوہات ہیں، میں صرف یہ بات کہتا ہوں کہ MiG-21 بھی ایک طارہ نہیں ہے جو کسی ریکارڈ کی وصول کر سکے، اس پر IAF کو ایک ہی پالیسی یا حکمت عملی اپنائی جانی چاہیے جو اس کے حادثات کو کم کرے.
 
پھر میرے پیارے بھارت کے فضائیہ کا یہ ریکارڈ کیسے بن سکا؟ اگلی بار 534 حادثات، 152 پائلٹس، ان کے لیے کیا معیار نہیں ہے؟ میں اس کو بھارت کی جان و مال کی قیمتوں کا ایک حقیقت رکھتا ہوں۔

یہ حادثات کی تعداد میگ 21 سے زائد تمام طیاروں پر گزار کر بھی پانچ ہزار سے زیادہ نہیں ہے؟ اور یہاں تک کہ میرے آپ کی طرف سے دی گئی ایک چارٹ دیکھ کر میرا دل ٹوٹتا ہوا ہے۔ 🤯

ان حادثات نے ان پائلٹس کو جنم دیا جس کے لیے یہ ریکارڈ بننا پڑا۔ انہیں اپنے دilon کی جان اور اپنے گھر والوں کے لئے یہ حادثات کی قیمت چوکور دیکھنی پڑگئی ہوں گی۔

میں اس پر ایکChart بنانے کا فیصلہ کیا ہوا ہے کہ یہ ریکارڈ کس حد تک ایک حقیقت ہے؟ اور کون سے حادثات اس ریکارڈ کو بھی اچھا دکھاے گئے؟ اس Chart میں میں یہ بھی شامل کروں گی۔ 📊
 
میں اس کھارے میں نہیں چل سکتا کہ ہندوستانی فضائیہ کی یہ تاریخ بہت خطرناک ہے؟ 534 حادثات! پائلٹس کی جانوں پر گھٹنا، اثاثوں کا نقصان... یہ حادثات بہت زیادہ ہیں! 😞 MiG-21 طہر سے اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ اگر کسی اور طہر پر گزر کرکے بھی انسداد میں ناکام رہو جائے تو یہ حادثات کمزور ہو سکتے ہیں... لیکن IAF کی کامیابی اور ترقی کو یہ حادثات دوسری طرف گھومتی ہیں।
 
🤦‍♂️ بھارتی فضائیہ کا یہ ریکارڈ تو واضح ہے کہ انہوں نے 30 سال میں لاکھوں پیسے اور انسانوں کی جانوں کا بھی نقصان دہ ہے، پھر ان سے زیادہ تباہ کن وہ ریکارڈ بھی نہیں ہیں جس پر یہ حادثات چلے آئے؟

پوری تاریخ میں کبھی ایک طہر نہیں تھی جو اس طرح کے نقصاندہ ہو، اور اس وقت بھی ان سب حادثات کو سننے کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ انہوں نے اپنی اقدامتوں کی یہی کوشش کی۔

جی تو MiG-21 میڈیا سے سب کچھ بتاتا ہے، لیکن اس کے علاوہ بھی ہندوستانی فضائیہ کو اپنی منصوبوں میں نئی توجہ دینے کی ضرورت ہے۔
 
واپس
Top